19 Mayıs 2013 Pazar

Geliş İK Geliş...


Yenibiris.com’un dergisi Yenibiris Dünyası Mayıs-Haziran Sayısı’nda “İK Kendine Yatırım Yapabiliyor mu?” diye sormuş. Gerçekleştirilen anketin sonuçlarına göre gelişim araçlarından en etkini “tecrübe paylaşımları” olarak bulunmuş, onu sırasıyla İK Eğitimleri, Seminerler ve İK Blogları izlemiş.

Tecrübe paylaşımlarının İK’nın gelişimi için son derece önemli olduğuna ben de katılıyorum. Eğitim, seminer, blog, dernek gibi diğer araçlarında da bir şekilde tecrübe paylaşım platformuna dönüştükçe değer kazandıklarını düşünüyorum. Blogların ise birinci sırada olmasa da listeye girmesi bir blog yazarı olarak beni mutlu etti. Pek çok sektörden blog yazarına pek fazla rastlanmazken İK blogları gelişim, paylaşım alanında gittikçe güçleniyor.


İnsan Kaynakları’nın kendi gelişimine daha çok zaman, kaynak ve enerji ayırabildiği bir gelecek düşlüyorum. Çok şey mi istiyorum?

Değiş Dünya Değiş...

Geliş İK Geliş... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder