11 Nisan 2012 Çarşamba

POZİTİF YÖNETİM:İdil Türkmenoğlu


Bir İK gönüllüsü olarak, pozitif yönetim kavramlarına ilgi duyan ve okumayı bu kadar seven biri olarak, bloguna bile TuruncuİK ismini ve pozitif turuncu rengi yakıştırmış bir blogger olarak, yani nereden baksam kendime, İdil Türkmenoğlu’nun Pozitif Yönetim isimli kitabını okumakta geç bile kalmışım dedim bitirdiğimde.

Kitabın “zorunluluktan” son söz denilen bölümünde de bahsedildiği gibi bu kitap bir başlangıç oluyor aslında okuru için de. Yaratıcılık kapılarını aralayan, kalıpları biraz zorlamanıza neden olan, ilham veren, işinizden keyif almanızın ve başkalarının iş yaşamlarına da keyif katmanızın yollarını gösteren bir kılavuz oluyor.

İşe nasıl eğlence katarız, iş yaşamında pozitif değişim, çalışan bağlılığı ve pozitif yönetim, iyimserlik, bir yönetim aracı olarak kullandığımız dil, içimizdeki sesin kariyere karşı savaşı, iş yaşam dengesi efsanesi konuları hep keyifle ve bir solukta okunuyor.

Bizlere de bunlar üzerine daha çok düşünmek, okumak, araştırmak ve yaratıcı yeni uygulamaları hayata geçirmek kalıyor.

Pozitif okumalarJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder