
Kitap iknanın temel
silahlarından altı başlık altında bahsediyor: Karşılıkta Bulunma, Adanmışlık ve
Tutarlılık, Toplumsal Kanıt, Hoşlanmak, Otorite ve Azlık. Her bölümde bir
taraftan nasıl ikna edebileceğimiz anlatılırken, bir yandan da aslında ikna
olmak istemediğimiz şeylere karşı kendimizi nasıl savunabileceğimizden
bahsediliyor. Bu çok yönlülük okura daha geniş bir bakış açısı sunuyor.
Sonuç olarak, “İknanın
Psikolojisi” yaşamımızda ikna etmeye ne kadar çok ihtiyacımızın olabileceği ve
bilerek ya da bilmeyerek ne kadar çok ikna olduğumuz göz önünde
bulundurulduğunda yalnız Pazarlama ile ilgilenenlerin değil herkesin
faydalanabileceği bir kitap olmaya devam edecek gibi görünüyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder