16 Ağustos 2012 Perşembe

Sosyal Medyanın Orkestra Şefleriyle Content Marketing

Sosyal medyanın yaygınlaşmasıyla, pazarlamada içeriğin önemi gün geçtikçe artıyor ve content marketing (içerikle pazarlama) dünyada gittikçe yükselen bir trend haline geliyor. Content marketing, markanın iletişim hedefleri paralelinde orijinal içerikler yaratarak hedef kitlesine ulaşması ve engagement kurması anlamına geliyor. Bu içerikler iyi yönetildiğinde, hedef kitlenin WOM yaratması ve sadık bir komünite oluşması da mümkün hale geliyor.

Türkiye’deki tek content marketing platformu olan Bumads, henüz birinci yılında Coca-Cola, Microsoft, Toyota ve Adidas gibi onlarca global markanın sosyal medyada sesi oldu.

Peki Bumads etkili bir content marketing platformu olmayı nasıl başardı?

Markaların mesajını milyonlarca kişiye ulaştıran Bumads’in kalbinde bünyesindeki binlerce blogger ve bağımsız yayıncı yer alıyor. Türkiye’nin en geniş ve çeşitli yayıncı ağı haline gelen Bumads blogcuları, sosyal medyanın orkestra şefleri olarak paylaşımlarıyla marka içeriklerinin viral yayılımı için doğal bir mekanizma oluşturuyor. Bu anlamda, yayıncıların yayınlayacakları reklamları seçme özgürlüğü olması mecranın organik temelini sağlamlaştırıyor.

Yüzlerce blogda yayınlanan marka içerikleri, Twitter ve Facebook gibi sosyal mecralardan da hedef kitlesine ulaşarak WOM etkisi yaratıyor. İçerik tabanlı olması sayesinde arama motorları tarafından da indekslenen reklamlar, olumlu bir SEO etkisi sağlıyor ve aylar boyunca erişilmeye devam ediyor.

Bumads ürün tanıtımlarının yanı sıra, kampanya duyuruları, sosyal sorumluluk projeleri, kurumsal mesajlar, marka ve kriz iletişimi gibi konularda da markaların hedefledikleri kitleye uygun web siteleri aracılığı ile ulaşmalarına rehberlik ediyor.

İşte Bumads’i eğlenceli bir dille anlatan tanıtım videosu:

Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder