9 Kasım 2012 Cuma

Birlikte İK-İK Sistemini Kurmak

Dün Birlikte İK Derneği'nin İnsan Kaynakları Sistemini Kurmak Seminerine katılma fırsatı buldum. İnsan Kaynakları üzerine karşılıklı öğrenme platformu bulmak, bizleri inanılmaz derecede besliyor. O yüzden bu tür oluşumları gönülden destekliyorum.

Hali hazırda danışmanlık projelerinde de yer aldığımdan, konu hakkında farklı yaklaşımlar öğrenmek benim için önemliydi. Önemle vurgulanan ve benim de altını çizmek istediğim bir konu vardı ki, o da sistem kurmanın    ikna ile başladığıydı. Bu değişime neden ihtiyaç duyulduğunu, nasıl gerçekleştirileceğini ve neler getireceğini; üst yönetime, çalışanlara, hatta tedarikçilere, müşterilere, çevrenize çok iyi anlatmak zorundaydınız. İşbirliği almadan çabalamanız ne yazık ki hedeflediğiniz başarıyı getirmiyordu.

Seminer için emek verenlere teşekkür ediyor, herkese bol işbirlikli, uyumlu sistem kurma çalışmaları diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder