2 Ocak 2012 Pazartesi

KENDİMLE “NASIL GİDİYOR?” TOPLANTISI YAPTIM...

Yeni yıla girerken pek çok insan bir şekilde geçen yılın değerlendirmesini yapar. Haber programları yılın haberlerini derler, dergiler almanaklar çıkarır, insanın gözünden geride bırakmakta olduğu sene acısıyla tatlısıyla bir film şeridi gibi geçer. Şirketler performans değerlendirmeleri yapar, ücret politikalarını belirler, sözleşmeler yenilenir. Kişisel SWOTlar yapılır, yeni yılda yapılacaklar/yapılmayacaklar listelenir, tasarılar soyut dilek ve hayallerden somutlaştırılabilen hedeflere doğru uzaar, gider...
Ben de kendi adıma 2011’i değerlendirdiğimde, gelişimim açısından, kritik noktalar gördüm. Öncelikle yüksek lisans tezimi tamamladım bu dönemde, ki içime sinen bir çalışma yapmak çok önemliydi benim için. Güzel deneyimler kazandığım part time işimden kariyerime tam zamanlı olarak devam etmek düşüncesiyle ayrıldım. İş arayışımın sürdüğü bu dönemde de kendimi geliştirme çabalarım sürüyor:) Blogumda da bu sene tanıştım. Biriktirdiğim kitapları okuyorum (çok satanlar listesinden klasiklere önceki yoğun dönemde fırsat bulamadıklarıma iştahla saldırmaktayım hala), özellikle dijital mecralardan İK gündemini takip ediyorum. Yine en çokta internet sayesinde İngilizce’mi güncel tutmaya çalışıyorum. Bu arada katıldığım görüşmelerde aday koltuğunda oturuyorum, ve farklı bir gözle değerlendiriyorum İK departmanlarını. Bir görüşme takvimi tutup, her görüşmeden birşeyler öğrenerek, notlar almaya gayret ediyorum.
2012’de kendime yeni kariyer fırsatları diler ve çalışmalarıma devam ederken...:)Daha fazla iş kitabı, daha fazla blog yazısı, daha fazla deneyim, okuma, çaba, iletişim hedefliyorum.
Şimdi izninizle, çok işimiz var...smiley

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder