3 Şubat 2012 Cuma

Eğitim Şart Dedikleri Ve “Finarmoni”

Artık firmalar eğitim ve gelişim faaliyetlerine; şu veya bu şekilde daha fazla emek, zaman ve para harcıyorlar. Söz konusu eğitimler genellikle gözetimci rehberliğinde eğitim, coaching, monitör aracılığıyla eğitim, staj yolu ile eğitim, rotasyon yöntemi gibi işbaşı ya da anlatım yöntemi, grup tartışması, örnek olay yöntemi, rol oynama yöntemi, duyarlılık eğitimi, in-basket yöntemi gibi işdışı eğitim yöntemleri olarak sınıflandırılıyor.
İş arayışım nedeniyle son zamanlarda sıkça çeşitli firmaların web sitelerini incelemeye zaman ayırıyorum. Doğal olarak en fazla dikkatimi çeken de İnsan Kaynaklarına ilişkin kısım oluyor. Hızlı gelişen diğer sektörlerin yanı sıra bankacılık-finans sektöründe de Akademilerin kurulduğunu, teknolojik alt yapının eğitim geliştirme fonksiyonunun hizmetine sunulmaya başlandığını gözlemledim.

Finarmoni de bu anlamda ilgimi çekenlerden oldu. Portalın çalışanlarına e-öğrenme şansı sunmasının yanısıra makale, hızlı sunumlar, yetkinlik gelişimi rehberi gibi bölümlerinin kurum dışı kullanıcılara da açık olması özellikle hoşuma gitti. Umarım daha sık güncellenilerek daha fazla kişinin daha etkin olarak yararlanması sağlanır.

www.finarmoni.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder